top of page
Zoeken

Nieuwsbrief mei 2021

Bijgewerkt op: 4 okt. 2021












Hallo allemaal, 5 mei 2021.


Afgelopen jaar zette corona alles stil. Ik kreeg geen streep meer op papier, had ook geen energie om een streep op papier te zetten of te schilderen. Tot ik besloot dat het genoeg was geweest. Ik wilde weer aan de gang.

Ik haalde oude werken tevoorschijn, keek er nog eens goed naar en begon er overheen te schilderen. Het roer ging om.

Ik had weer inspiratie……..luisterde naar mijn gevoel en had er weer zin in.

Heb jij ook zin om eens intuïtief te schilderen, zomaar, zonder onderwerp?

Werken vanuit je hart is het toverwoord!

Energie en inspiratie krijgen, dat is wat er gebeurt als je uit je hoofd gaat, laat je handen hun gang gaan.

De volgende workshop ”intuïtief schilderen” komt eraan!

We werken volgens de regels van het RIVM, op gepast afstand.

Zin in?


Wanneer : zaterdag 22 mei 2021

Waar : van Gilselaan 29, 4702 GH Roosendaal

Tijd : 10.00 – 11.30 uur (inloop vanaf 9.45 uur)

Kosten : € 27,50


Ik zie je graag verschijnen, heb er zin in!


Kunstzinnige groet,

Dianne Smits

16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page